نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

بانکوک یکی از شهر های تایلند است که واقعا پرگردشگر می باشد و هوایی گرم و مرطوب دارد این شهر یکی از شهر های پر جنب و جوش به حساب میاد و بیش از 10 میلیون نفر جمعیت داره ببینید به نظر من هر چی شهر جاذبه های گردشگری بیشتری داشته باشه مسافرت بیشتر به فرد خوش میگذره من چند سال پیش به بانکوک سفر کرده بودم البته اون موقع این شهر زیاد پیشرفتی نکرده بود ولی خب بازم جالب بود برام الان امسال یکی از دوستام رفته و میگه واقعا واسه سفر خوبه و خوش میگذره و کلی تغییر کرده یکی از دلایلی که سفر رو براتون جذاب میکنه اینه که با تور سفر کنید اگه خواستید به بانکوک سفر کنید اول یه تور بانکوک خوب پیدا کنید و بعد سفر کنید یکی دیگر از نکاتی که باعث میشه سفر با تور بانکوک بهتون خوش بگذره هتل محل اقامتتون هست سعی کنید تور بانکوک که انتخاب میکنید هتل خوبی داشته باشه برای تهیه تور بانکوک مورد نظر خودتون میتونید از سایت فاینداتور استفاده کنید این سایت تور های مختلفی ارائه میده که یکی از آن ها تور بانکوک هست به علاوه پشتیبانی خوبی هم داره که میتونه بهتون تو شرایط مختلف کمک کنه امیدوارم استفاده کنید و لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: داستان سفر به بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition شطرنج خالص نسخه استاد بزرگ برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition شطرنج خالص نسخه استاد بزرگ برای کامپیوتر
    pure-chess-grandmaster-edition-www.FreeGames.iR_.jpg

    Pure Chess Grandmaster Edition بازی جدیدی در سبک استراتژیک، شبیه ساز و ورزشی است که جدیدا توسط Ripstone برای کامپیوتر عرضه شده است و در واقع شبیه سازی از بزرگترین و محبوب ترین بازی استراتژیک تمام دوران با گرافیکی فوق العاده است. بازی با ویژگی ها و امکانات فوق العاده و یکسری آموزش مناسب ارائه شده است به طوریکه چه یک استادبزرگ شطرنج باشید چه فردی که برای اولین بار این بازی را انجام می دهد، هر چه را نیاز داشته باشید در این بازی پیدا می کنید و تنها مجموعه بازی برای شطرنج است که نیاز خواهید داشت.

    دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition نسخه SKIDROW برای PC

    این بازی که با کمک یکی از استادبزرگان شطرنج جهان ساخته شده است آموزش های بسیار عمیقی را برای بازیکنان با هر سن و سال و هر میزان مهارتی فراهم کرده است و تنظیمات هوش مصنوعی قوی و بسیار ظریفی دارد و هر چه بازیکن قوی تر باشد، هوش مصنوعی نیز در برابر وی قوی تر خواهد بود. از آنجایی که کل موضوع و هدف شطرنج به چالش کشیدن بازیکن است، پس می توانید به صورت آنلاین در برابر تا ۸ بازیکن و یا در برابر هوش مصنوعی خود بازی مهارت هایتان را به چالش بکشید.

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows Vista
    Processor: 2.0 GHz Dual Core
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830
    DirectX: Version 10

    اسکرین شات از محیط بازی:

    حجم فایل ها : ۱.۷ گیگابایت

    پسورد فایل : www.freegames.ir

    جستجوهای ورودی:

    دانلودبازیبرای کامپیوتر (۲)+


    supportاگر در این مطلب سوال و یا مشکلی دارید کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند تماس از طریق خط ثابت با شماره : 9099071728

     برچسب ها : 
    Pure Chess Grandmaster Edition, بازی, بازی Pure Chess Grandmaster Edition, بازی استراتژیک, بازی شطرنج, بازی کامپیوتری, بازی ورزشی, دانلود, دانلود بازی, دانلود بازی 2016, دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition, دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition نسخه SKIDROW, دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition نسخه SKIDROW برای PC, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی جدید, دانلود بازی رایگان, دانلود بازی شطرنج حرفه ای, دانلود بازی فکری, دانلود بازی ورزشی, شطرنج



:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

دانلود آلبوم جدید وحید دهقانی بنام آسیاب به نوبت



:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

این نشانه‌های سرطان را جدی بگیرید!

  • این نشانه‌های سرطان را جدی بگیرید!

    سرطان از جمله بیماری‌هایی است که به دلیل سرعت پیشروی و نداشتن علائم، باعث وحشت بیماران می‌شود، اما علائمی وجود دارد که اگرچه به طور قطعی نشانۀ سرطان نیست، اما می‌تواند هشداری برای مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت سلامتی باشد.


    به گزارشگروه وبگردی پرتال خبر؛ سرطان بیش از دویست نوع است و شایع ترین انواع آن سرطان پروستات، تخمدان، پستان، مثانه، رودۀ بزرگ، راست روده، کلیه، رحم به علاوۀ سرطان خون و پوست است.
    متأسفانه این سرطان ها به دلیل آن که در مراحل پیشرفته تشخیص داده می شوند احتمال درمان کمی دارند اما جدی گرفتن این علائم می تواند به تشخیص سریع تر بیماری کمک کند:
    ۱- کاهش وزن ناگهانی: معمولا کسانی که به طور ناگهانی وزن از دست می دهند ممکن است به سرطان ریه و یا پستان مبتلا باشند. کاهش وزن در پی از کار افتادن کبد و تضعیف عملکرد آن رخ می دهد که عبارت از کنترل اشتها و دفع سموم است. کاهش وزن ممکن است نشانۀ سرطان های دستگاه هاضمه مانند رودۀ بزرگ نیز باشد.
    ۲- التهاب و تب دائمی: التهاب مکرر از عوارض سرطان خون است مخصوصا وقتی که خون به تولید مقادیر غیرطبیعی از گلبول سفید می پردازد و با علائمی مانند آنفلوانزا و آبریزش بینی همراه است.
    ۳- ضعف و خستگی
    ۴- تنفس دشوار و همراه با صدای سوت: این می تواند یکی از علائم سرطان ریه باشد.
    ۵- درد قفسۀ سینه و سرفۀ دائم، سرطان خون و ریه می توانند همراه با چنین عوارضی باشند. اگر دردها گذرا و یا فصلی باشند جای نگرانی نیست اما اگر به صورت روزانه و دائمی باشند باید فورا به پزشک مراجعه شود.
    ۶- نفخ
    ۷- گر گرفتگی دائم
    ۸- مشکلات روده ای
    ۹- مشکلات بلع، که می تواند از عوارض سرطان گردن رحم و یا ریه باشد.
    ۱۰- یرقان: زردی پوست و چهره به همراه زردی سفیدی چشم. این علائم به غیر از عوارض مشکلات کبدی می تواند نشانۀ سرطان پانکراس باشد.
    ۱۱- تورم و توده های غیرعادی
    ۱۲-  عوارض پوستی و بروز لکه های جدید و متغیر روی آن.
    ۱۳- تغییر در ناخن ها: تغییرات عجیب در ناخن ها از مهم ترین نشانه های سرطان است. بروز خطوط و لکه های سیاه یا قهوه ای نشانگر سرطان پوست است اما اگر رنگ آن ها زرد شود می تواند نشانی از سرطان کبد باشد.
    ۱۴- دردهای ناحیۀ شکم و لگن خاصره: دردهای لگنی می تواند نشانۀ بیماری های خطرناکی باشد. این درد یکی از عوارض کیست های تخمدان است که معمولا نادیده گرفته می شود و به سرطان رحم تغییر شکل پیدا می کند.
    ۱۵- درد ناشناخته ای که بیش از یک ماه طول بکشد: در صورت بروز هر دردی که بیش از یک ماه طول بکشد حتما باید به پزشک مراجعه شود زیرا ممکن است نشانۀ سرطان استخوان یا بیضه باشد.
    ۱۶- خون ریزی دائمی و غیرطبیعی: یکی از عوارض اولیۀ ابتلا به سرطان رودۀ بزرگ و سرطان خون باشد و نیاز به مشاورۀ فوری با پزشک دارد.
    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

درخواست پتنت اپل برای توسعه تکنولوژی شارژ بی‌سیم

  • درخواست پتنت اپل برای توسعه تکنولوژی شارژ بی‌سیم
    apple-inductive-charging-station-patent-application_01.jpg

    اپ موبايل : اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا (USPTO) در روز پنج‌شنبه 8 سپتامبر 2016 (18 شهریور 1395) درخواست پتنتی از شرکت اپل که در سومین فصل از سال 2015 به این اداره تحویل داده شده بود را منتشر کرد. با وجود اینکه موضوع اصلی این پتنت درباره تکنیک‌های صیقل دادن و پاک کردن سطوح استوانه‌ای و منحنی در دیوایس‌های با بدنه فلزی عنوان شده، اما به گفته وب‌سایت Patently Apple، در این پتنت به محصول به‌خصوصی اشاره می‌شود که این ابزارهای جدید می‌توانند برای پرداخت و صیقل دادن به آن به کار گرفته شوند این محصول یک ایستگاه شارژ القایی بوده و بنابراین این امر تأییدی است بر اینکه اپل قصد دارد وسیله‌ای برای شارژ بی‌سیم طراحی کند.

    apple inductive charging station patent application

    این پتنت همچنین به شیوه‌هایی اشاره دارد که از طریق آنها می‌توان فضایی برای یک سیم‌پیچ شارژ القایی ایجاد کرد. شارژ القایی — که در اسمارت‌فون‌هایی نظیر Galaxy S7 شاهد آن هستیم — برای انتقال انرژی از طریق میدان‌های مغناطیسی، از 2 سیم‌پیچ استفاده می‌کند: یک سیم‌پیچ انتقال‌دهنده و دیگری دریافت‌کننده. این همان تکنولوژی است که اپل در این پتنت از آن یاد می‌کند.

    apple inductive charging station patent application

    در تصویری که اپل از این پتنت منتشر کرده، شاهد نمایی ایزومتریک (دارای اندازه‌های یکسان) از محفظه‌ای هستیم که چندین قطعه الکترونیکی را در بر گرفته که این قطعات از وجود یک ایستگاه شارژ القایی حکایت دارند.

    این ایستگاه شارژ القایی ممکن است برای تأمین جریان برق (از طریق انتقال انرژی به شیوه القایی) به یک دیوایس الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. در این صورت، ایستگاه می‌تواند شامل یک سیم‌پیچ القایی (یا سیم‌پیچ انتقال‌دهنده القایی) باشد که به دور یک هسته فلزی (به عنوان نمونه از جنس آهن) پیچیده شده است. این مجموعه طوری طراحی می‌شود که قابلیت اتصال به یک سیم‌پیچ القایی (یا سیم‌پیچ دریافت کننده القایی) در یک دیوایس الکترونیکی را داشته باشد. زمانی که سیم‌پیچ انتقال‌دهنده، جریان الکتریکی را به شکل جریان متناوب دریافت می‌کند، از طریق هسته فلزی ولتاژی را در سیم‌پیچ دریافت‌کننده القا کرده و به این شیوه باتری موجود در دیوایس الکترونیکی را شارژ می‌کند.

    بنا بر اظهارات اپل، ایستگاه شارژ القایی می‌تواند به یک سطح پشتیبان نیز مجهز باشد که دیوایس الکترونیکی را دریافت کرده و دیوایس از طریق شارژ القایی (بدون هیچ‌گونه اتصال سیمی بین ایستگاه شارژ و دیوایس) شارژ می‌گردد.

    apple inductive charging station patent application

    در برخی حالات متصور برای این دستگاه، سطح پشتیبان از ماده‌ای پلیمری، مانند پلاستیک، تشکیل شده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که سطح پشتیبان از هر ماده‌ای که جریان الکترومغناطیسی یا امواج RF را از خود عبور داده و اجازه اتصال بین ایستگاه شارژ و دیوایس الکترونیکی را فراهم می‌کند، نیز ساخته شود.

    ممکن است سطح پشتیبان با محفظه دستگاه ترکیب شود تا سیم‌پیچ القایی که به دور هسته آهنی پیچیده شده است را در بر بگیرد. در چنین حالتی، وقتی که ایستگاه شارژ به شکل القایی با یک دیوایس الکترونیکی اتصال برقرار می‌کند، سطح پشتیبان اجازه می‌دهد تا یک جریان الکتریکی از سیم‌پیچ القایی و هسته فلزی و از میان خودِ سطح پشتیبان در ایستگاه شارژ جاری شده و به سیم‌پیچ القایی موجود در دیوایس الکترونیکی برسد، که این سیم‌پیچ وظیفه تأمین جریان الکتریکی به باتری دیوایس الکترونیکی را بر عهده دارد.

    سیم‌پیچ‌های القایی فوق ممکن است توسط یک گیره مغناطیسی که در ایستگاه شارژ قرار می‌گیرد، به شیوه مغناطیسی به هم متصل شوند. اما امکان دارد محفظه دستگاه از یک یا چند ماده غیرمغناطیسی تشکیل شود تا اختلالی در اتصال مغناطیسی بین سیم‌پیچ‌های القایی ایجاد نکند. به علاوه اینکه، محفظه دستگاه احتمالا در برابر امواج RF نفوذ‌ناپذیر بوده و به فرکانس‌های رادیویی که در قالب امواج الکترومغناطیسی هستند اجازه عبور نمی‌دهد.

    ممکن است کانکتور از یک درگاه USB تشکیل شده و طوری طراحی شود که به شکل الکتریکی به یک منبع انرژی متصل گردد. این احتمال وجود دارد که منبع انرژی در قالب یک باتری در دیوایسی الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ قرار داشته باشد.

    درخواست پتنت مذکور به شماره 20160256931 در سه‌ماهه سوم سال 2015 به اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا تسلیم شده بود. با توجه به اینکه این صرفا یک درخواست پتنت است، احتمال ساخت و زمان ورود چنین محصولی به بازار در حال حاضر نا معلوم است.

    درست است که درخواست پتنت فوق را نمی‌توان به عنوان جالب‌ترین یا هیجان‌انگیزترین اختراع در زمینه شارژ بی‌سیم تلقی کرد، اما این امر حداقل نشان‌دهنده آن است که تیم‌های مهندسی اپل همچنان در تلاش برای یافتن راه‌حلی که بتواند در آینده این تکنولوژی را به بازار بیاورد، مشغول کارند. ناگفته نماند فیل شیلر (Phil Schiller)، معاون ارشد بازاریابی اپل، در سپتامبر سال 2012 با اشاره به اینکه سیستم‌های شارژ بی‌سیم باز هم باید از طریق دوشاخه به پریز دیوار وصل شوند، در کارآمدی این سیستم‌ها ابراز تردید کرده و کابل USB را ابزار مفیدتری خوانده بود. طبق گفته وی «در واقع ایجاد دیوایس دیگری که مجبور باشید آن را به ]پریز[ دیوار بزنید، در اکثر حالات، پیچیده‌تر خواهد بود». شاید به همین دلیل باشد که اپل به تکنولوژی شارژ بی‌سیم محصول شرکت WiTricity متمایل شده است. این تکنولوژی از روش “شارژ مخفی” استفاده می‌کند، به این شکل که فرستنده میدان مغناطیسی تولیدی را به شکل لرزه‌های با فرکانس مشخص به دریافت‌کننده که با همان فرکانس لرزش می‌کند ارسال کرده و در نتیجه کاربران می‌توانند پدهای شارژ خود را نه‌تنها در نزدیکی فرستنده بلکه هر جا که مایلند در فاصله دورتر قرار دهند.

    witricity wireless charging model

    برخی شایعات حاکی از آن بودند که آیفون 7 علاوه بر ضدآب بودن و نداشتن جک هدفون، به فناوری شارژ بی‌سیم نیز مجهز خواهد بود. اما با رونمایی از آیفون 7 مشخص شد که تنها 2 مورد از 3 ویژگی فوق در این محصول جدید حاضر بوده و احتمالا اپل تعمدا از به کارگیری تکنولوژی شارژ بی‌سیم در اسمارت‌فون جدیدش خودداری کرده تا در دهمین سالگرد تولید آیفون در سال 2017، گوشی بعدی خود — که احتمالا آیفون 8 نام دارد — را با فناوری شارژ بی‌سیم به بازار عرضه کند.

    در پایان ذکر این نکته ضروری است که اپل تکنولوژی شارژ بی‌سیم را قبلا در اپل‌واچ به کار گرفته بود، لذا تجهیز آیفون به این فناوری نمی‌تواند کار دشواری برای اپل باشد. باید دید اپل چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهد کرد. 

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 814
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

سحر زکریا درباره دلایل ازدواج نکردنش چه گفت؟

  • سحر زکریا درباره دلایل ازدواج نکردنش چه گفت؟

    به نقل ازچیز دانلود :


    سحر زکریا درباره دلایل ازدواج نکردنش چه گفت؟



:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

حکم شرعی درباره جراحی تغییر جنسیت

  • حکم شرعی درباره جراحی تغییر جنسیت

    پرتال خبر:

    تغییر جنسیت دارای اقسام گوناگون است و دقیقاً باید محل نزاع و گفت و گو روشن باشد. همه صاحب نظران با تغییر جنسیت دو جنسی ها یا خنثی ها ( Hermaphrodite ) موافق اند. اما تغییر جنسیت در بیماران تراجنسیتی (ترانس سکشوال Transsexual ) مورد اختلاف شدید صاحب نظران است. حقوق دانان سنی و کلیسای مسیحی با این نوع تغییر جنسیت مخالف اند، اما امام خمینی (قدس سره) در کتاب “تحریرالوسیله” معتقد است که تغییر جنسیت حرام نیست.

    بعد از امام خمینی (ره)، رهبر مذهبی و سیاسی ایران، یعنی آیت الله سید علی خامنه ای نیز به جواز تغییر جنسیت فتوا داد.  علاوه بر این، حدود ده تن از مجتهدین و فقیهان شیعه به جواز تغییر جنسیت معتقد شده اند .

    علاوه بر این، بیش از ده تن از فقیهان معاصر شیعه معتقدند تغییر جنسیت جایز است. به اعتقاد این عده از فقیهان شیعه، تغییر جنسیت، تغییر در خلقت خدا نیست. به عبارت دیگر، هیچ دلیلی بر حرمت این عمل جراحی وجود ندارد.

    تغییر جنسیت

    عمل جراحی تغییر جنسیت جایز است

    حکم عمل تغییر جنسیت:

    سؤال: برخی از افراد در ظاهر مذکر هستند ولی از جهات روحی و روانی ویژگی های جنس مونّث را دارند و تمایلات جنسی زنانه در آنان به طور کامل وجود دارد و اگر مبادرت به تغییر جنسیت نکنند به فساد می افتند. آیا معالجه آنان از طریق انجام عمل جراحی جایز است؟

    جواب:عمل جرّاحی مذکور برای کشف و آشکار کردن واقعیت جنسی آنان اشکال ندارد، به شرطی که این کار مستلزم فعل حرام و ترتّب مفسده ای نباشد.

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

دستخطی از شهریار که در وصف پروین اعتصامی به جای مانده است + عکس

  • دستخطی از شهریار که در وصف پروین اعتصامی به جای مانده است + عکس

    استاد شهریار در دروان حیات خود برای پروین اعتصامی شعری را سروده بود که آن را به دستخط خود نگاشته است.

    به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ؛ امروز به مناسبت سالروز شعر و ادب و گرامیداشت استاد شهریار دستخطی از وی در فضای مجازی منتشر شده که گویای سروده وی برای پروین اعتصامی است.

    محمدحسین بهجت تبریزی این شعر را در نیمه آبان ماه سال 49 در وصف شاعر بانوی شاعر سروده شده است.

    در ادامه متن شعر را بخوانید
    روان عرشی پروین گمان برم کامشب
    توجهیش به این بزم بی ریا باشد
    روا بود که خطابش کنیم کای پروین
    تو ای فرشته لطف و عفاف و ذوق و هنر
    سری ز غرفه جنات خود برون آور
    یکی به محفل تجلیل خود تماشا کن
    ببین که صیرفیان جواهر هنری
    به پیشگاه جلال تو سر فرو دارند
    ببین که گوهر اشکت به دیده بنشانند
    غمین مباش که کم زیستی در این عالم
    برای چون تویی وین آب و خاک زندان است
    چه به که دوره زندان عمر کم باشد
    در این جهان فنا کس به تن نمی ماند
    مگر به نام و اثر قرن‌ها بماند شخص
    بنابراین تو به آثار جاودانه خود
    یگانه زنده جاوید قرن ما هستی

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

سخنگوی جدید داعش نیامده هلاک شد!غروی

  • سخنگوی جدید داعش نیامده هلاک شد!غروی

    به گزارش “داعش نیوز” , در حالیکه رسانه های داعش صبح امروز از معرفی ابومحمد الفرقان بعنوان سخنگوی جدید داعش خبر داده بودند، منابع میدانی دقایقی پیش بر هلاکت وی طی بمباران محل استقرارش خبر داده اند!

    بنابر این گزارش، گفته می شود که ابومحمد الفرقان تنها ساعاتی پس از انتصاب به سمت سخنگویی داعش هدف حمله هوایی بمب افکن ارتش آمریکا قرار گرفته و به هلاکت رسیده است. هنوز مکان استقرار دقیق وی مشخص نشده اما شایعاتی مبنی بر حضور الفرقان در شهر باب واقع در شمال استان حلب سوریه منتشر شده است. الفرقان جانشین ابومحمد العدنانی سخنگو و نفر دوم گروه تروریستی تکفیری داعش شده که در حمله دو هفته پیش هواپیماهای روسی به یکی از اردوگاه های داعش در شرق شهر باب به هلاکت رسیده بود.

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

کارگردان مستند «به ایران نروید» به ایران می‌آید!



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

تماشا کنید: جعبه گشایی و نگاه اولیه به سونی اکسپریا ایکس زدپریا و میترا

  • تماشا کنید: جعبه گشایی و نگاه اولیه به سونی اکسپریا ایکس زدپریا و میترا

    سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا

    سونی با حضوری قدرتمند در نمایشگاه IFA 2016 طبق روال هر سال از یک گوشی هوشمند رونمایی کرد. این بار نوبت به معرفی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ)، پرچم‌دار جدید ژاپنی‌ها رسید تا با ارائه مشخصات سخت افزاری مناسب و دوربینی قدرتمند به یکی از جذاب‌ترین‌های سال 2016 تبدیل شود. در ادامه با آنباکسینگ یا همان جعبه گشایی ویدیویی سونی اکسپریا XZ گجت نیوز را همراهی کنید.

    اکسپریا ایکس زد اینک بهترین گوشی هوشمند شرکت سونی است. پرچم‌دار جدیدی که همراه با یک طراحی تازه و چشم نواز، قابلیت‌های ضد آب، بهبود عملکرد باتری و تمرکز ویژه بر روی عمر باتری، در راس محصولات تکنولوژی این شرکت ژاپنی قرار می‌گیرد.

    ما نسخه‌ای از این گوشی قدرتمند را به شرکت آورده و آزمایش‌های مختلفی را برای نگاه کلی به آن انجام داده‌ایم؛ اما قبل از هر چیزی ما تصمیم گرفتیم که با جعبه گشایی این محصول و اشتراک گذاری آن در بین علاقه‌مندان به تکنولوژی کار را آغاز کنیم.

    آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد


    طراحی صیقلی سونی اکسپریا ایکس زد موجب خوش دستی این گوشی شده است

    نخستین چیزی که با تماشای این محصول به چشم می‌خورد طراحی آن است. در حالی که سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) از همان طراحی مستطیلی سونی بهره می‌برد اما لبه‌های آن به خوبی صیقلی شده‌اند و سبک جدیدی از طراحی را ارائه می‌دهند که سونی نام آن را حلقه (Loop) نامیده است. به لطف این طراحی نرم اینک محصول جدید شرکت سونی خیلی راحت‌تر در دست گرفته می‌شود. با این حال ضخامت اکسپریا ایکس زد همچنان زیاد است. این محصول از یک صفحه 5.2 اینچی، وزن 161 گرم و ضخامت 8.1 میلی‌متر بهره می‌برد.

    سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) در زیر قاب خود از یک تراشه رده بالای اسنپدراگون 820 که می‌توان گفت در تمامی پرچم‌داران سال 2016 میلادی شاهد حضور آن هستیم برخوردار است. در اینجا همچنین 3 گیگابایت ظرفیت رم همراه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی) نیز قرار دارد.

    سر انجام باید به بزرگ‌ترین تغییر به وقوع پیوسته در این گوشی هوشمند اشاره کرد. پرچم‌دار جدید سونی از یک سنسور سفارشی 23 مگاپیکسلی همراه با سیستم تثبیت کننده 5 محوره و مجهز به فوکوس خودکار بهره می‌برد که بدون شک می‌تواند ویدیوهایی به مراتب صاف و جذاب را تولید کند. در زیر می‌توانید ویدیو مربوط به آنباکسینگ اکسپریا ایکس زد را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

اعطای وام 200 میلیون ریالی به زوج‌های جوان دانشگاه پیام نور

  • اعطای وام 200 میلیون ریالی به زوج‌های جوان دانشگاه پیام نور

    سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: کارمندان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه که به تازگی ازدواج کرده از وام قرض‌الحسنه 200 میلیون ریالی برخوردار می‌شوند.

    محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی ؛ با اشاره به ایجاد تسهیلات ویژه به زوج‌های جوان کارمند و اعضای هیئت علمی دانشگاه اظهار داشت: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار حسنه این دانشگاه تصمیم گرفته تا اعضای هیئت علمی و کارمندانی که از اول سال تحصیلی تا یک بازه زمانی اقدام به ازدواج می کنند از تسهیلات ویژه‌آی برخوردار می‌شوند.

    وی یادآور شد:‌ اعضایی که امر حسنه و نیکوی ازدواج انجام داده از تسهیلات وام قرض‌الحسنه 200 میلیون ریالی برخوردار بوده و بنا به دستور ریاست دانشگاه به طور رایگان سه روز در مشهد مقدس مهمان امام رضا (ع) می‌شوند.

    سخنگوی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: دانشجویان این دانشگاه نیز با انجام امر حسنه ازدواج از هدایای ویژه‌ای از طریق دفتر نهاد مقام معظمی رهبری در دانشگاه‌ها برخوردار می‌شوند. 

    وی گفت: این طرح برای 114 نفر از همکاران و اعضای هیئت علمی در جهت ترویج فرهنگ ازدواج صورت می‌گیرد. 

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

10 عادت زبان بدن، برای کاریزماتیک بودن

  • 10 عادت زبان بدن، برای کاریزماتیک بودن

    برای همه ی ما پیش آمده که با فردی هم کلام شویم و در دلمان بگوییم: آدم موفق یعنی این! اگر چنین چیزی گفتید؛ احتمالا آن فرد با زبان بدنش موفق شده کاری کند که این باور در ذهن تان شکل بگیرد. افراد کاریزماتیک علاوه بر فن بیان قوی، زبان بدن خوبی دارند و میتوانند بین زبان بدن و زبان گوش خود هماهنگی برقرار کنند. همین هماهنگی باعث میشود تا فرد برای ما شخصی موفق به نظر برسد. در این مطلب ۱۰ عادت زبان بدن را معرفی می کنیم که نه تنها اعتماد به نفس تان را بالا می برد بلکه باعث میشود شما به موفقیت نزدیک شوید.

    ۱. صاف بشینید

    اگر دولا دولا راه بروید یا موقع نشستن قوز کنید مردم فکر می کنند حوصله ندارید یا در جایی که نشستید ناراحت هستید، پس ممکن است با این کار به آنها بی احترامی کنید.

    وقتی صاف می نشینید یا راه می روید، موفقیت از سر و روی تان می ریزد و فضای اطراف تان هم حسابی پر از کاریزما می شود. در واقع وقتی شانه های تان عقب باشند، قدرت بیش تری دارند و در نتیجه شما هم در یک موقعیت درست و قائم قرار می گیرید. آدم هایی که صاف می نشینند به نظر می‌رسد اعتماد به نفس بیشتری دارند و آماده ی اقدام هستند.

    برای اینکه موقع انجام این کار راحت باشید، عضلات شانه های تان را شل کنید و پاهای تان را به اندازه ی کمتر از عرض شانه باز کنید. باید احساس کنید به پشتی یک صندلی تکیه داده اید حتی اگر واقعا تکیه گاهی ندارید. هر موقع متوجه شدید که قوز کرده اید، به یاد بیاورید که این نتیجه ی به هم خوردن حالت درست تان است و چون فضای کمتری اشغال می کنید ضعیف به نظر می‌رسید.

    ۲. رو به جلو بشینید

    وقتی رو به جلو می نشینید، مردم حس می کنند گوش شنوا دارید و این برگ برنده تان می شود. وقتی می‌خواهید به فردی پاسخ بدهید، ممکن است به طور طبیعی کمی به سمت عقب متمایل شوید. این کار به مخاطب تان هم فرصتی می دهد تا به سمت جلو متمایل شود و علاقه اش را نشان بدهد.

    ۳. ژست بگیرید

    حرکات و حالات شما می‌تواند صلاحیت تان را به دیگران نشان بدهد. حین یک ارائه از نشان دادن چیزی که در موردش صحبت می کنید نترسید و از دست تان استفاده کنید تا با مردم ارتباط برقرار کنید.  آنها وقتی ببینند که چقدر با ژست های تان راحت هستید، متوجه می شوند که شما به مطالبی که می گویید مسلط هستید و به این ترتیب آدمی غیرمصنوعی و خوشایند به نظر می رسید.

    اما از طرف دیگر، اگر در ژست گرفتن اغراق کنید، ممکن است مخاطب ها فکر کنند که دارید حقیقت را طور دیگری جلوه می دهید. در عوض اگر دست های تان را از بدن تان دور کنید و کف دست تان پیدا باشد انگار چیزی برای پنهان کردن ندارید.

    ۴. لبخند زدن، خندیدن و سر تکان دادن

    حتی اگر در مورد یک موضوع جدی صحبت می کنید، لازم نیست همیشه قیافه تان هم جدی باشد. گاهی اوقات خیلی سخت نگیرید و کمی ملایم تر باشید تا به دیگران نشان بدهید که به آنها توجه دارید و با آنها موافق هستید. وقتی با فرد گوینده موافق هستید می توانید کمی سرتان را تکان بدهید، اگر از فکرش خوش‌تان آمده لبخند بزنید یا اگر شوخی کرد، بخندید.

    ۵. ارتباط چشمی موثر برقرار کنید

    ارتباط چشمی می تواند بسیار موثر باشد البته تا زمانی که به درستی از آن استفاده کنید. فکر می کنید چرا مردم می گویند: «اگر پلیس شما را متوقف کرد، ارتباط چشمی تان را با او حفظ کنید»؟ باید ۶۰ تا ۷۰ درصد زمان گفت‌و‌گو این کار را انجام بدهید.

    به طور میانگین مردم حدود ۷ تا ۱۰ ثانیه ارتباط چشمی شان را حفظ می کنند. اگر این کار را به درستی انجام بدهید، اعتماد به نفس و باورتان را نشان داده اید. این کار خیلی به شما کمک می کند، مخصوصا اگر قرار باشد یک پیام پیچیده یا ارزشمند را منتقل کنید.

    اما حواستان باشد، افراط نکنید. اگر هیچ وقت ارتباط چشمی را با یک نفر قطع نکنید ممکن است شما را به عنوان یک فرد متعصب یا ناشی بشناسند. بعضی وقت ها نگاهی هم به اطراف بیندازید. چون به پایین نگاه کردن ممکن است شما را مرموز یا ضعیف نشان بدهد؛ در عوض به اطراف نگاه کنید.

    ۶. قاطع دست بدهید

    شیوه ی دست دادن می تواند چیزهای زیادی از شما به طرف مقابل تان بگوید. اگر خیلی بی حال و ضعیف دست بدهید لیاقت و اعتماد به نفس‌تان زیر سوال می رود و اگر هم خیلی محکم این کار را انجام بدهید پرخاشگر به نظر می رسید و طرف مقابل فکر می کند کار کردن با شما سخت است.

    اگر می خواهید درست دست بدهید، دست فرد را تکان ندهید بلکه بگیرید و به آرامی بفشارید. بهتر است صبر کنید تا او دست تان را رها کند چون اگر خیلی زود دست دادن را تمام کنید فکر می کند عجله دارید.

    ضعیف دست دادن نشانه ی عدم اعتماد به نفس یا استقلال هم است. دست دادن تان را با توجه به فرد مقابل و موقعیت تان تنظیم کنید و مطمئن شوید که همیشه باثبات باشد نه تهاجمی.

    ۷. زبان بدن طرف مقابل را آینه کنید

    مردم از آدم هایی که شبیه خودشان باشند خوش‌شان می آید. زبان بدن می‌تواند کاری کند که شما به فردی که با او صحبت می کنید شبیه تر به نظر برسید.

    تحقیقات نشان می دهد اگر پیام هایی که طرف مقابل با زبان بدنش به ما می رساند را تقلید کنیم، در حقیقت می توانیم احساساتی که او تجربه می کند را بهتر درک کنیم. اگر فرد به سمت جلو متمایل می شود شما هم باید همین کار را انجام بدهید. اگر او دستش را زیر چانه اش می‌گذارد شما هم دست تان را زیر چانه تان بگذارید.

    البته این حرکات باید کاملا طبیعی به نظر برسند تا فرد متوجه نشود. به علاوه، اگر حرکات صورت فرد را به شکل بامزه ای تقلید کنید او نسبت به این تعامل احساس بهتری خواهد داشت.

    ۸. هیچ‌وقت دست ها یا پاهای تان را ضربدری نگیرید

    اگر دست ها یا پاهای تان را ضربدری بگیرید، ذهن تان بسته به نظر می رسد، اما وقتی این کار را انجام ندهید نشان می دهید که پذیرای صحبت‌های دیگران هستید. در واقع از آنها استقبال می کنید و این خیلی جذاب است. حتی اگر لبخند بزنید یا در حال یک مکالمه ی دلنشین باشید این کار می تواند اوضاع را خراب کند. اگر می خواهید مردم شما را روشنفکر یا علاقه مند به موضوع ببینند، انگشت‌های‌تان را در هم گره نکنید.

    ۹. به اندازه ی طول یک دست فاصله بگیرید

    اگر خیلی نزدیک بایستید فرد معذب می شود. اگر هم خیلی دور بایستید ممکن است این طور به نظر برسد که اعتماد به نفس‌تان کم است. اما اگر فاصله تان به اندازه ی طول یک دست باشد، نشان می دهد به صحبت کردن با فرد مقابل علاقه دارید.

    ۱۰. حواس‌تان به پلک زدن تان باشد

    این یکی به مهارت زیادی احتیاج دارد، چون پلک زدن غیر‌ارادی است و وقتی سعی می کنید کنترلش کنید ممکن است غیرطبیعی به نظر برسید. در هر صورت، زیادی پلک زدن نشان می دهد که صحبت کردن با این فرد برای تان ناخوشایند است. سعی کنید آرام باشید و اگر حس کردید زیادی پلک می زنید، یک لحظه چشمان تان را ببندید و دوباره باز کنید تا شاید پلک زدن تان آرام تر شود.

    منبع: چطور



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()