نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

دزدگیر کلاسیک یکی از قدیمی ترین دزدگیر اماکن در بازار ایران است که هنوز هم مشتریان پر و پا قرص خودش را دارد. ‏ ویژگی دزدگیر کلاسیک کالابست: ‏

 • سیستم رمز 64 بیتی با رمز متغیر(‏TERACODE) ‎

•  امکان کنترل سیستم با پیامک از طریقG‏1‏‎ ULTRA

•  امکان افزایش زونها تا 12 زون بوسیله

Expander Pro •   امکان ست کردن 15 چشم بی‌سیمFOX‏2 با قابلیت آدرس‌دهی و نامگذاری

 • امکان ست کردن 15 مگنت بیسیم پالس با قابلیت آدرس دهی و نامگذاری

•  امکان ست کردن 15 ریموت با قابلیت آدرس دهی

•  امکان نظارت مرکزی بر دستگاه بوسیله اپلیکیشنClassic Central (‎مناسب سازمان‌هایی با شعبات متعدد) ‏

•  ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریقG‏1‏‎ ULTRA

•  آلارم هوشمند برای پدال (پیامک و آژیر) ‏

•  امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامک

•  امکان فعال کردن پیامک اولین ورود بوسیله ریموت

•  امکان غیرفعال کردن زون 24 ساعته بوسیله ریموت

•  امکان فعال و غیر فعال کردن دینگ‌دانگ  برای زون 1 اپلیکیشن موبایل برای گوشی‌هایApple‏ و ‏Android قیمت دزدگیر منزل کلاسیک نسبت به دستگاه های هم رده خود نسبتا بالاتر است و دلیل آن اینست که تلفن کننده آن به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود ‏و این عامل قیمت تمام شده برای مصرف کننده را افزایش می دهد.‏

دزدگیر اماکن بهترین انتخاب برای ارتقای امنیت محیط است که برای منزل، مغازه، باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. ‏ دزدگیر اماکن اجزای مختلفی دارد که مهم ترین بخش آن پنل مرکزی دزدگیر است که به عنوان مغز سیستم امنیتی شناخته می شود. ‏ فروشگاه کالا بست بورس فروش دزدگیر اماکن و لوازم جانبی آن به صورت تکی و کلی در ایران است که با موجود نمودن تمام انواع برند ها و مدل های ‏دزدگیر اماکن موجود در بازار تلاش نموده تا به مشتریان خود برای بهترین انتخاب کمک نماید. همچنین میتوانید از فروشگاه قیمت دزدگیر منزل کالا بست را ‏مشاهده نمایید.‏ ‏ انتخاب دزدگیر اماکن در انتخاب دزدگیر اماکن باید به محل نصب دزدگیر، تعداد چشمی دزدگیر مورد نیاز، تعداد بلندگو، بی سیمیا باسیم بودن سنسورها، ‏سیمکارتی و یا خط شهری بودن دزدگیر و تعداد شماره تلفن های مخاطبان توجه نمود و سپس برند یا مدلی را انتخاب نمود که از کیفیت لازم برخوردار بوده و ‏سیستم را دچار خطا و اختلال نکند. دزدگیر اماکن سیمکارتییا خط شهری؟ ‏ دزدگیر اماکن برای اطلاع رسانی به کاربر یا کاربران و نیز برای کنترل از راه دور نیاز به خط تلفن، سیمکارت و یا هردوی آنها دارد.‏ منظور از دزدگیر اماکن سیمکارتی این است که دزدگیر قابلیت اتصال سیمکارت را دارد. معمولا اکثر دزدگیرهای جدید سیم کارتی هستند و برخی از آنها علاوه ‏بر سیمکارت به خط شهری هم وصل می شوند. ‏ دسته دیگری از دزدگیرهای نوین نیز هستند که علاوه بر اتصال سیمکارت قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل دستگاه از طریق شبکه جهانی را دارا می باشند که ‏آنها را با نام هایدزدگیر هوشمند یا دزدگیرIOT‏ می شناسند. ‏ دزدگیر اماکن بیسیم و وایرلس دزدگیر اماکن با توجه به قابلیت های آن و اینکه اتصال سنسورهای آن به صورت سیمی است یا بیسیم و اینکه سیمکارتی است یا به ‏خط شهری وصل می شود به دو دسته دزدگیر بی سیم و دزدگیر باسیم تقسیم می شوند. ‏ معمولا در کیفیت مشابه قیمت دزدگیر و لوازم سیمی ارزان تر است. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر اماکن به لحاظ کیفیت و ویژگی انواع مختلفی دارد که هر کدام ‏از آنها کارایی متفاوتی دارند و کاربر باید متناسب با نیاز و محیطی می خواهد آن را نصب نماید انتخاب نماید. ‏ انواع دزدگیر اماکن: دزدگیر اماکن سیمکارتی، دزدگیر اماکن بیسیم،دزدگیر اماکن هوشمند، دزدگیر تحت شبکه اما دزدگیر اماکن با توجه به برند آن هم دسته بندی ‏می شوند که انواع آنها در زیر نوشته شده است.‏



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

شرکت روزنه به عنوان یک شرکت مستقل، در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات برنامه نویسی مرتبط با نرم افزار حسابداری یکپارچه ابری شامل زیرسیستم های حسابداری ، بازرگانی ،خزانه داری ، انبارداری ،حقوق و دستمزد ، اتوماسیون اداری ، تولید و بها تمام شده و … و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی حسابداری با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید.همچنین این شرکت از سال 1391 اقدام به تولید نرم افزار BPMS با هسته ایرانی نموده که در کنار نرم افزار حسابداری ابری روزنه بصورت یکپارچه قابل اجرا می باشد

برای تهیه بسته‌های نرم افزار حسابداری شرکتی روزنه شرق همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان مالی و حسابداری منتظر خدمت رسانی به شما هستند.

نرم افزار حسابداری روزنه شرق حاصل هزاران نفر ساعت کار سخت و شبانه روزی متخصصین امور مالی، مالیاتی و نرم افزاری است. این نرم افزار نوید بخش نسل جدیدی از نرم افزار های مالی در کشور است که به دور از مشکلات و سختی های نرم افزار های تحت ویندوز، امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد.

نرم افزار bpms روزنه شرق، اولین نرم افزار bpms کاملا ایرانی و با تکنولوژی روز دنیا است که به صورت کامل توسط متخصصین شرکت روزنه شرق تولید شده است. این نرم افزار می تواند به صورت مستقل و یا به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی روزنه مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار bpms روزنه، بر خلاف پکیج های نرم افزاری که سازمان را وادار به تبعیت از فرآیندهای از پیش تعریف شده می کنند، کاربر را قادر خواهد ساخت تا فرآیند های اختصاصی سازمان خود را با هر درجه پیچیدگی، به راحتی پیاده سازی کرده و نرم افزاری کاملا سفارشی و مطابق با نیاز های سازمان خود ایجاد نماید.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM شرکت ایده پردازان روزنه شرق ، امکان ارائه راهکار جامع به هر سازمان ، متناسب با سطح و عمق نیازهای سازمان را تنظیم و فراهم می کند، مبنای تحقق این نگرش این واقعیت است که شرکت ایده پردازان روزنه شرق در طول فعالیت مستمر خود در ردیف معدود شرکتهایی است که در راستای تعهد به تامین جامع نیازهای انفورماتیکی سازمان ها فعال بوده است و به موازات آن همواره در زمینه ساختار و روشهای اجرایی سازمان مشتری آمادگی ارائه خدمات داشته است.

نرم افزار حسابداری ابری روزنه شرق، برای سهولت و راحتی کاربران در قالب پکیج هایی مرتبط با کسب و کار شما تهیه شده است. محصولات نرم افزار حسابداری شرکتی بدون نیاز به نصب در هر مکان و زمان به صورت دورکاری و کاملا آنلاین قابل استفاده می باشند. رویکرد شرکت روزنه شرق از بدو تاسیس بر صداقت و احترام به حقوق مشتری بوده است. در همین راستا تمام پکیج های نرم افزار حسابداری شرکتی به صورت نامحدود در تمام سطوح ارائه می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()