نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

باتری سامسونگ شرکت سامسونگ از معدود برند های سازنده گوشی تلفن همراه است که توانسته اسمارت فون های خود را به باتری های اوریجینال غیرقابل تعویض مجهز کند. این ویژگی نشان میدهد که باتری اصلی موبایل سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مصرف کنندگان در صورت استفاده درست نیازی به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا نمی کنند.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

وقتی اسم مراسم افتتاحیه می‌آید ناخودآگاه یک فضای شلوغ و پر از تاج گل افتتاحیه و تاج گل نمایشگاه به ذهنمان می‌آید که با صدای فلاش دوربین عکاس‌ها ادغام شده و جماعتی که پشت یک روبان قرمز منتظر ایستاده‌اند تا با بریدن آن مراسم افتتاحیه آغاز شود. اگر دقت کرده باشید در تمام مراسمات رسمی افتتاحیه، از انواع و اقسام تاج گل استفاده می‌شود تا شکوه و زیبایی مراسم، بیشتر شده و به خصوص در عکاسی و فیلمبرداری جلوه‌ زیباتری داشته باشد. همچنین اگر گل‌ها معطر باشند، فضای مراسم را نیز به طور طبیعی خوشبو می‌کنند. برای افتتاحیه معمولا گل یک طبقه، دو طبقه و یا سه طبقه هستند. می‌توانید سفارش تاج گل را با پایه به صورت ایستاده ثبت کنید و یا در قالب مراسمی که قصد بردن تاج گل دارید، برایتان تزئین کرده و تغییر شکل بدهند. اما در مراسم افتتاحیه یک تاج زیبای گل معمولا به صورت پایه‌دار سفارش داده می‌شود چون شکوه و جلوه‌ی بیشتری دارد. پایه آن ها نیز با توجه به انتخاب شما می‌تواند فلزی رنگ کاری شده مدل‌دار، ساده یا از جنس چوب باشد. در تاج گل افتتاحیه استفاده از پایه‌های فلزی مدل دار شیک‌تر است. تاج گل افتتاحیه کافه گل تاج می‌تواند از گل‌های خارجی مثل گل لیلیوم یا آنتریوم، آلستر و رز باشد و یا با گل‌های ایرانی و مطابق با فصل آماده شود. در میان گل‌ها برای حفظ طراوت و ماندگاری چندروزه‌ی گل‌ها از فوم‌های خارجی یا مخزن کوچک ذخیره آب استفاده می‌کنند تا آبرسانی به گل‌ها زمانی که در گوشه‌ی مراسم قرار داده شده‌اند ادامه داشته باشد و ماندگاری‌شان بیشتر شود. زیبایی تاج گل زمانی بیشتر می‌شود که گل‌ها را با توجه به رنگ و تم مراسم یا رنگ لوگوی سازمان برگزار کننده، انتخاب شود. همچنین میتوانید از تاج گل افتتاحیه ارزان قیمت هم استفاده کنید. در جایی که برایتان مقدور نبود در مراسم حضور پیدا کنید، تاج گل هدیه‌ی مناسب و موجهی برای عدم حضورتان است. درنتیجه با خیال راحت می‌توانید با سفارش تاج گل افتتاحیه گل های زیبا، شیک و رسمی را به عنوان تبریک، به مراسمی بفرستید که خودتان در آن حضور ندارید.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم هانی گل را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

گل‌ها به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم هانی گل باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم هانی گل به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

آیا برای مراسم عروسی و یا ترحیم به دنبال خرید تاج گل زیبا هستید، اما برای ارسال تاج گل خود راه مناسبی نیافته اید؟ سفارش تاج گل مراسم ترحیم و ختم خود را به کافه گل vip بسپارید تا تاج گل زیبا، شکوهمند و پر عظمتی را که هم در خور و شایسته ی شماست و هم برازنده عزیزانتان خواهد بود را برایشان ارسال کنیم. ضرورت ارسال تاج گل در مراسم ختم عزیزان چیست؟ شرکت در مراسم ختم عزیزان آداب و رسوم خاصی دارد. یکی از این رسم ها ارسال تاج گل تسلیت به مسجد، منزل و یا بر سر مزار متوفی می باشد. گل نماد آرامش و بخشش الهی بوده و در تسلی خاطر بازماندگان نیز تاثیر گذار است چه گل‌هایی برای تاج گل ترحیم مناسب است؟ خرید تاج گل ترحیم معمولا معانی مختلفی داشته و شما با خرید هر کدام از آن ها می‌توانید به نوع خاصی ابراز تسلیت نمایید. از گذشته های دور گل گلایل را در تاج گل و سبد گل های ترحیم دیده ایم.  گلایل‌ها معمولا در معنای ستایش خوبی‌های متوفی بوده و احساسات قلبی شما را نسبت به او نشان خواهد داد. همچنین از دیگر انواع گل‌هایی که در تاج گل مناسب ختم به کار می‌روند می‌توان رز، لیلیوم و شب بو را نام برد که هر کدام معنا و مفهوم به خود را دارند. شما می‌توانید در هنگام سفارش از میان این گل های زیبا انتخاب کنید. در تاج گل تسلیت از گل‌های به رنگ سفید استفاده می‌شود، چرا که به معنای پاکی و خلوص روح متوفی بوده و نشان دهنده آرامش برای بازماندگان می‌باشد. با خرید تاج گل ترحیم و ارسال آن برای عزیزانتان احساس خود را به صورتی خاص بیان خواهید کرد. پیام مورد نظر شما به زیبایی در بالای تاج گل قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

مزیت‌های خرید بلیط هواپیما از آس چارتر: سامانه آس چارتر یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین روش‌های خرید بلیط آنلاین هواپیما می‌باشد که می‌توانید به راحتی در صفحه اصلی سایت مبدأ و مقصدتان را به همراه تاریخ پرواز مشخص نمایید و با کلیک روی گزینه جستجو می‌توانید لیست کاملی از قیمت‌های بلیط هواپیما را برای مقصد مورد نظرتان پیدا کنید. در لیست نمایش داده شده انتخاب‌های مختلفی روبرویتان است که می‌توانید با فیلتر موجود گزینه‌ها را برای خرید بلیط هواپیما محدودتر نمایید. همچنین سایت آس چارتر با ارائه تقویم قیمتی توانسته قابلیت خاصی را برای خرید بلیط هواپیما در اختیار افراد قرار دهد. با این تقویم می‌توانید بیشترین و کمترین قیمت‌های بلیط پرواز را در روزهای قبل و بعد از تاریخ را ملاحظه نمایید. اگر برای شما مهم نیست که در یک روز خاص بلیط خریداری نمایید، می‌توانید از این امکان برای خرید بلیط هواپیما با مبالغ به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر استفاده نمایید. فیلترهای موجود در این صفحه به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید ایرلاین‌ها و نوع کلاس پروازی‌تان را انتخاب کنید. بلیط چارتر هواپیما یا سیستمی را فعال نموده و فقط می‌توانید یکی از آن بلیط ها را مشاهده کنید. همچنین در بلیط هواپیما خارجی نیز کلاس پروازی و زمان پرواز نیز کاملاً مشخص است و می‌توانید تعداد بلیط ها و رزرو آنها را انجام دهید. در پایان کار شما می‌توانید به راحتی با کارت شتابتان مبلغ بلیط خود را پرداخت کنید، خرید اینترنتی بلیط چارتر آس چارتر با موفقیت انجام خواهد شد و جزئیات به شماره موبایل و ایمیلتان ارسال می‌شود و در تمامی این مراحل تیم پشتیبانی آس چارتر در کنار شماست تا تمامی مشکلاتتان را حل کند.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()