خرید کیف پول لجر ارزان
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید کیف پول لجر(Ledger)

اگر از قدیمی های بازار رمز ارزها هستید، بدون شک نام ولت لجر به گوشتان خورده است. کیف پول لجر (Ledger) یکی از قدیمی ترین ولت های سخت افزاری معتبر است که در سال 2014 توسط یک شرکت فرانسوی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. این کیف پول سرد به دلیل امنیت قابل قبول و قابلیت های کاربردی که داشت توانست خیلی زود نظر تریدرهای زیادی را به خود جلب کند. اگر تازه وارد بازار ارزهای دیجیتالی شده اید، باید یک محیط ایمن با ضریب اطمینان بالا برای ذخیره و مدیریت کردن دارایی های دیجیتالی خود داشته باشید و چه انتخابی بهتر از ولت لجر! کیف پول Ledger با بیش از 5 میلیون فروش یکی از محبوب ترین ولت های سخت افزاری جهان است که به خوبی از رمز ارزها و NFT های شما نگهداری می کند. اگر در خرید کیف پول لجر تردید دارید و به دنبال دلایل بیشتری برای قانع شدن هستید، این مقاله از رمزیتال را از دست ندهید.

در این مطلب تمام آنچه را که باید از کیف پول لجر بدانید، به طور کامل برای شما توضیح می دهیم تا با اطلاعات بیشتر و ذهن بازتری نسبت به خرید بهترین کیف پول دیجیتالی اقدام نمایید. کیف پول لجر؛ راه حلی ایمن برای مدیریت دارایی ها کیف پول لجر(Ledger) یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که توسط کمپانی Ledger در فرانسه ساخته شده است. این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را بر روی یک تراشه امن به صورت آفلاین نگه داری می کند. ولت سرد لجر ظاهری شبیه به یک فلش دارد و از درایوهای USB برای مدیریت رمز ارزها استفاده می کند. این ویژگی نفوذ هکرها و بدافزارها را به حداقل می رساند.

ارزهای پشتیبانی شده توسط لجر

 ارزهای پشتیبانی شده توسط لجر همانطور که احتمالاً می‌دانید، اکنون بیش از 1500 ارز دیجیتال مختلف برای خرید و فروش در دسترس است که هر روز تعداد بیشتری به آن اضافه می‌شود. متأسفانه، هیچ کیف پولی در دنیا وجود ندارد که بتواند همه آنها را ذخیره کند و برخی از کیف پول‌ها فقط می‌توانند یک ارز خاص را ذخیره کنند. خوشبختانه، این کیف پول یک کیف پول چند ارزی است، به این معنی که شما می‌توانید ارز‌های مختلف را ذخیره کنید. کیف پول لجر می‌تواند 26 ارز و بیش از 1500 توکن را پشتیبانی کند. این موضوع شامل ارز‌های واضحی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لیت کوین و بیت کوین کش و همچنین ارز‌های کمتر مشهور مانند Ubiq، Hcash و Stratis است! همچنین می‌توانید Ledger Nano S خود را به کیف پول‌هایی مانند MEW و NEON پیوند دهید، بنابراین می‌توانید تمام توکن‌های Ethereum و NEO را نیز روی لجر خود ذخیره کنید. تیم Ledger Nano S دائماً در تلاشند تا به لیست ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده خود اضافه کنند و IOTA یکی از بزرگترین ارز‌های بعدی است که قرار است در آن لیست گنجانده شود! بنابراین، اکنون که دانستید ارز‌های پشتیبانی شده از Ledger Nano S چیست، قسمت بعدی این راهنما مزایای کیف پول Ledger را پوشش می‌دهد.

نحوه ارسال ارز با کیف پول لجر

شما می‌توانید دارایی‌های رمزنگاری شده را از طریق آدرس‌های تحت کنترل Ledger Nano S خود با برنامه Ledger Live به آدرس گیرنده ارسال کنید. پس از راه‌اندازی ledger live مراحل زیر را دنبال کنید: روی دکمه ارسال در پانل سمت چپ یا در بالای صفحه کلیک کنید. برای انتخاب Account to debit، از لیست کشویی استفاده کنید یا آن را تایپ کنید. آدرس گیرنده را وارد کنید. برای امنیت بیشتر همیشه آدرس‌هایی را که کپی و جای گذاری می‌کنید دوباره بررسی کنید. روی ادامه کلیک کنید. مبلغ مورد نظر را برای ارسال را وارد کنید. همچنین می‌توانید بر روی Send Max کلیک کنید تا حساب کاربریتان خالی شود. کارمزد شبکه را از لیست کشویی انتخاب کنید و روی ادامه کلیک کنید. هزینه بالاتر منجر به پردازش سریعتر معامله می‌شود. قبل از کلیک بر روی ادامه، خلاصه تراکنش را تأیید کنید. تایید نهایی Ledger Nano S خود را متصل کرده و رمز خود را وارد کنید. نرم‌افزار را طبق دستورالعمل اجرا کنید و روی ادامه کلیک کنید. با فشردن دکمه راست یا چپ تمام جزئیات معامله را با دقت مشاهده کنید و پس از بررسی تمام جزئیات معامله، صحت آن‌ها را در دستگاه خود تأیید کنید. اگر همه چیز درست است، هر دو دکمه را برای پذیرش فشار دهید و ارسال کنید. سپس معامله امضا شده و برای تأیید به شبکه ارسال می‌شود. برای لغو معامله، رد کردن را انتخاب کنید. همنین با کلیک کردن بر روی مشاهده جزئیات عملیات، می‌توانید معامله را تا زمان تأیید پیگیری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: