چگونه خرید بک لینک معتبر بر سئو تاثیر می گذارد؟
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

تعریف بک لینک

یک مثال واضح از بک لینک: اگر وب سایت A در حال نوشتن وبلاگی در مورد شب یلدا باشد و وب سایت شما، یعنی وب سایت B، مقاله ای در مورد رسم های شب یلدا نوشته باشد، وب سایت A می تواند لینکی را به عنوان مرجع به وب سایت شما ایجاد کند. این لینک خوانندگان را تشویق می کند که به وب سایت شما سر بزنند و محتوای شما را مشاهده کنند. داشتن بک لینک از دیگر وب سایت ها بسیار خوب است، اما به خاطر داشته باشید: همه بک لینک ها مثل هم نیستند.

 با ‎‎ خرید بک لینک معتبر راز یک لینک گوگل وب سایت ها را بر اساس کیفیت آنها رتبه بندی می کند، بنابراین برای اینکه گوگل محتوای شما را در صدر نتایج جستجو نمایش دهد، بک لینک ها باید از یک وب سایت معتبر یا صفحه وب معتبر باشند. درادامه به نحوه­ی دریافت بک لینک از وب سایت های با کیفیت خواهیم پرداخت، اما در حال حاضر، به یاد داشته باشید: کیفیت از کمیت در بک لینک ها مهمتر است. چگونه بک لینک می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

راه رشد یک کسب و کار آنلاین، این است که کاربران زیادی به شما و محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند، مردم باید محتوای شما را ببینند اگر وب‌سایت شما بتواند توجه زیادی را به خود جلب کند، به سادگی می‌تواند درآمد بالایی برای شما داشته باشد.

با توجه به این نکات ممکن است خرید بک لینک ارزان وسوسه انگیز باشد، اما این کار را نکنید. زیرا معمولا این گونه شرکت ها بک لینک های بی­کیفیت ایجاد می­کنند که این برخلاف سیاست بک لینک گوگل است که در صورت شناسایی، می تواند منجر به پنالتی شدن وب سایت شما شود.

در عصر دیجیتال، ما فرض می کنیم که بازاریابی دهان به دهان منسوخ شده است، اما در واقع اینطور نیست. نمونه ای از بازاریابی دهان به دهان دیجیتالی بک لینک است! هنگامی که یک وب سایتیک لینک به وب سایت شما اضافه می کند، در اصل یک نکته­ی مثبت برای وب سایت شما است (چه محتوای وب سایت مثبت باشد چه نباشد). اضافه کردن بک لینک به یک وب سایت رایگان است، بنابراین بک لینک در ارتقای محتوای شما کمک می کنند. پست مهمان نمونه ای عالی از ایجادیک بک لینک باکیفیت است. به کمک یک پست مهمان، فرآیند بک لینک دادن می تواند انجام شود تا بازدیدهای فعلی وبلاگ به وب سایت شما هدایت شود. این تنها یک نمونه از بین ده ها راه برای ایجاد بک لینک است.

چگونه سئو مناسب به گرفتن بک لینک ها تاثیر می گذارد؟

داشتن سئوی عالی هنگام تولید محتوا بسیار مهم است! هدف شما این است که مردم بتوانند وب سایت شما را در جستجوی گوگل بیابند و بتوانید جایگاه مناسبی بین کلماتی که مردم اغلب آنها را جستجو می کنند داشته باشید. اما این موضوع چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

وب‌سایت‌هایا وبلاگ‌ها برای ارجاع به یک محتوا، ‌سایت‌های دیگر را جستجو می‌کنند. برای اطمینان از اینکه آنها می توانند محتوای شما را پیدا کنند، باید مطمئن شوید که وب سایت شما از استراتژی های مناسب سئو استفاده می کند.

یکی از فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل، لینک‌هایی است که به سایت شما می­دهند، به‌ ویژه در رقابت کلمات کلیدی ارزشمند و سخت تعداد و کیفیت بک لینک های وبسایت شما اهمیت پیدا می­کند. گاهی اوقات، ایجاد محتوای عالی کافی نیست و شما بایدیک استراتژی ساخت لینک ایجاد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: