باتری سامسونگ فونی شاپ
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

باتری سامسونگ

سیاست سامسونگ برای پیشی گرفتن از رقبا!

 این شرکت از پردازشگرهای با سرعت بسیار بالا و قدرتمند استفاده می کند و تقریباً هرساله کیفیت موبایل سامسونگ از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در مدل های جدی پیشرفت قابل توجهی می‌کند. باتری موبایل سامسونگ به اندازه تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های همراه این برند به روز نشده است. این عدم هماهنگی بین بکار بردن تکنولوژی های پیشرفته مثل نمایشگر های Full HD Super Amoled یا دوربین های حرفه ای بیش ازMp ۳۰ ، پردازشگرهای ۸ و ۱۰ هسته ای، با ظرفیت باتری موبایل سامسونگ همخوانی ندارد. شاید علت اصلی پایین بودن ظرفیت باتری، تنظیم قیمت گوشی موبایل سامسونگ در بازار باشد تا بتواند سایر رقبای خود را از صفحه کنار بزند.

شارژ باتری سامسونگ چند روز ماندگار است؟

 در حال حاضر، باتری اصل موبایل سامسونگ با توجه به امکانات گسترده ای که گوشی‌های همراه این برند در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ حداکثر یک روز دوام می‌آورند. در صورتی که مصرف کننده موبایل بخواهد در طول روز از تمام امکانات گوشی همراه سامسونگ خود بهره بگیرد؛ شاید مجبور باشد حتی تا دو بار نیز باتری موبایل سامسونگ را شارژ کند. شارژ باتری موبایل طول عمر آن را کاهش می دهد و به همین علت اکثر کاربران پس از کمتر از دو سال کار با هر یک از مدل ها نیاز به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا می کنند. ۳-باتری سامسونگ برای مطالعه: برای اینکه بدانید چه میزان باید گوشی رو شارژ کنید

مقاله ی باتری موبایل را چند درصد شارژ کنیم؟ میتونه راهنمای خوبی برای شما باشه باتری سامسونگ، پرفروش‌ترین باتری در چند سال اخیر! با توجه به اینکه برند سامسونگ یکی از پرفروش ترین اسمارت فون های موجود در بازار است؛ فروش باطری موبایل سامسونگ به عنوان یکی از لوازم جانبی موبایل، بازار رقابتی بسیار مناسبی به وجود آورده و در این بین سودجویان از عدم آگاهی افراد بی تجربه استفاده کرده و باتری های تقلبی را به جای باطری اورجینال موبایل سامسونگ به آنها می فروشند. از کجا باتری سامسونگ فونی شاپ بخریم؟ فروشگاه آنلاین فونی شاپ، امکان خرید باطری اورجینال موبایل سامسونگ را با گارانتی ۶ ماهه در اختیار شما قرار میدهد.

آیا باتری سامسونگ اصل را کمپانی سامسونگ تولید میکند؟

اگر این سوال در ذهن شما هم وجود دارد، در پاسخ به آن باید بگوییم که هیچ کمپانی تولید کننده گوشی موبایل یا تبلت،باتری آن را تولید نمیکند. در واقع کمپانی های دیگری که اکثرا هم چینی هستند، باتری گوشی و تبلت ها را تولید کرده و برای کمپانی های ساخت موبایل ارسال می کنند. همانطور که گفتیم در کشور چین کمپانی های بزرگ و کوچک زیادی در زمینه ساخت باتری سامسونگ و سایر برند ها فعالیت دارند. از این رو کیفیت و ماندگاری محصول هر یک از این کمپانی ها با هم متفاوت است. لذا باید باتری که خریداری می کنید، تولید شده از یک کمپانی معتبر باشد. خوشبختانه در سال های اخیر فونی شاپ توانسته است با وارد کردن محصولات معتبرترین کمپانی های دنیا، باکیفیت ترین لوازم جانبی های را با قیمت منصفانه در بازار عرضه کند.

چطور باتری اصل و اورجینال سامسونگ بخریم؟ امروزه در سطح اینترنت و فضای مجازی، فروشگاه های بی شماری وجود دارند که در حال عرضه باتری های سامسونگ فیک و اصل می باشند. یکی از مسائل بسیار مهمی که در زمینه نگهداری باتری حائز اهمیت است، شرایط نگهداری باطری می باشد. باتری ها باید در یک محیط و شرایط خاص نگهداری شوند تا قبل از مصرف دچار افت کیفی نشوند. اما کاملا واضح است که بسیاری از فروشندگان این شرایط را در فروشگاه های خود ندارند. از این رو باید باتری را از یک فروشگاه معتبر و دارای ضمانت خریداری‌ کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید. فروشگاه فونی شاپ مرکز تخصصی انواع گوشی و موبایل و تبلت و لوازم جانبی می باشد که باتری های عرضه شده در این فروشگاه همگی اصل و اورجینال بوده و از ضمانت کیفی برخوردار هستند.





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: