بهترین روش گرفتن پاسپورت دومینیکا های لیپ
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

کشور پادشاهی انگلستان دقیق‌ترین روند رسیدگی به درخواست ویزا را در جهان دارد. این کشور هر ساله هزاران درخواست ویزا جهت اقامت، کار و موضوعات مختلف را دریافت می‌کند که شرایط صدور ویزای انگلستان را ندارند. از همین رو این وظیفه شماست که مطمئن شوید که شرایط لازم را برای درخواست ویزای این کشور را دارید یا خیر. اگر به هر دلیلی درخواست ویزای انگلستان شما رد شد، مشکل شما برای همیشه در سوابق دفترخانه انگلستان باقی خواهد ماند و هر بار که دوباره درخواست کنید، مشکل عدم صدور ویزای قبلی شما در انگلستان مطرح می‌شود. سابقه ریجکتی انگلیس یک امر اجتناب ناپذیر برای همه برنامه‌های ویزای انگلستان در آینده خواهد بود. از این رو شرایط اخذ ویزای انگلستان را می‌توان به عنوان یکی از سخت‌ترین شرایط اخذ ویزا به خصوص برای متقاضیان ایرانی معرفی کرد. در ادامه به معرفی عمده دلایل ریجکتی ویزای انگلیس و بررسی برخی از آنها می‌پردازیم. دلایل ریجکتی ویزای انگلستان مشخص نبودن هدف از سفر به کشور انگلیس عدم تصویب نامه مرخصی فقدان حساب بانکی وجود تراکنش‌های مالی سنگین بدون منبع مشخص در گزارش گردش حساب بانکی عدم سابقه سفر عدم افشای هرگونه سابقه ردی ویزا ملاک را بر این می‌گذاریم که آنها در جواب درخواست ویزای شما این جملات را گفتند، شما مشخص نکردید که قصد دارید چه کاری انجام دهید یا کجا می‌خواهید بمانید. برنامه‌های این سفر مشخص نیست و فاقد جزئیات می باشد. بنابراین بهتر است جزئیات برنامه سفر خود را در نامه درخواست خود مشخص کنید.

برنامه سفر باید شامل تاریخ‌ها، شهرها و فعالیت‌های روزانه شما در هر شهر باشد. اگر برنامه سفر شما خیلی طولانی است، یک صفحه اضافی را به متن نامه خود وصل کنید. بهتر است یک Itinerary یا برنامه سفر دقیق با شرح برنامه روزانه به اندازه تمام مدت سفر خود به صورت مکتوب به سفارت ارائه دهید. نامه سفر در واقع راهنمایی دقیق برای فعالیت‌ها و رویدادهای برنامه‌ریزی شده شما در خلال سفر است و نحوه نوشتن برنامه سفر و مطابقت آن با مدارک و اطلاعات ارائه شده برای درخواست ویزا، در تصمیم‌گیری آفیسر سفارت تاثیر بسزایی خواهد داشت. عدم تصویب نامه مرخصی شما باید نامه اشتغال به کار داشته باشید و در آن مشخص کنید که کارفرمای شما با مرخصی شما برای رفتن به سفر موافقت کرده است، پس شما بعد از این سفر به شغل خود باز خواهید گشت. از این رو لازم است نامه تایید مرخصی از کارفرمای خود را درج کنید. نامه تایید مرخصی تنها مستندی است که می‌تواند پرونده شما را تقویت کند. زیرا این دو مسئله نشان می‌دهد که شما با کشور خود پیوندهای محکمی دارید و شما واقف هستید پس از سفر به انگلستان به کشور خود برگردید. نکته قابل توجه این است که در نامه تایید مرخصی شما باید به‌طور واضح ذکر شود که به شما اجازه سفر به انگلستان داده شده و پس از تعطیلات به شغل فعلی خود باز خواهید گشت. توجه داشته باشید که حتما امضای مدیر اصلی در نامه شرکت باشد. حتی اگر مدیرعامل هستید باید این نامه را مخصوص سفر به انگلستان از مدیر منابع انسانی شرکت، دریافت نمایید. نامه مرخصی یک سند قوی برای تایید درخواست ویزا به شمار می‌آید.

همانطور که می‌دانیم امروزه پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان بسیار قدرتمند است و آزادی سفر زیادی را به همراه می‌آورد. در شرایطی که اخذ ویزا برای ایرانیان روز به روز دشوارتر می‌شود با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا های لیپ به راحتی می‌توانید به تمام کشورهای حوزه شنگن و همچنین انگلستان و … سفر کنید، حساب بانکی باز کنید و یا حتی اقامت بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: