دزدگیر کالابست
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

اماکن بهترین انتخاب برای ارتقای امنیت محیط است که برای منزل، مغازه، باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. دزدگیر اماکن اجزای مختلفی دارد که مهم ترین بخش آن پنل مرکزی دزدگیر است که به عنوان مغز سیستم امنیتی شناخته می شود. قیمت دزدگیر خانه بسته مارک دزدگیر و کیفیت و امکانات آن متغییر است.

دزدگیر آنیک دزدگیر منزل، مغازه، باغ و فروشگاه واقعیت این است که برای دستگاه دزدگیر تفاوتی ندارد که براییک خانه نصب می شود یایک ویلا و یایک فروشگاه بلکه آنچه اهمیت دارد به کارگیری و نصب مجموعه پنل مرکزی و لوازم جانبی آن اعم از باطری و سنسور و آژیر است که برای هر مکانی با توجه به نظر کارشناس انتخاب و نصب می شوند.

 بنابراین دزدگیر خانه با دزدگیر ساختمان و مغازه فرقی ندارد و فقط طریقه استفاده و نصب سنسور ها می تواند متفاوت باشد. قیمت دزدگیر اماکن کیفیت دزدگیر اماکن اهمیت بسیار زیادی دارد چون هرگونه اختلال و ایراد در سیستم می تواند عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

قیمت دزدگیر خانه با توجه به ویژگی و کارایی آن طیفی را شامل می شود که از ارزانترین تا با کیفیت ترین آن در فروشگاه کالا بست موجود می باشد.

یکی از بهترین دزدگیر منزل و اماکن دزدگیر سیمکارتی  می باشد. خرید دزدگیر اماکن با گارانتی فروشگاه کالا بست که بورس دزدگیر اماکن ایران است در راستای سیاست مشتری مداری فروش، نصب و تعمیر تمام دزدگیرهای موجود در بازار را پشتیبانی می نماید و علاوه بر خدمات مذکور تمام دزدگیر اماکن خریداری شده از این مجموعه داراییک سال گارانتی می باشند. بهترین خرید دزدگیر منزل را با کالا بست تجربه نمایید.

به طور کلی دزدگیر ماشین شامل سه نوع دزدگیر معمولی، دزدگیر سیمکارتی  و دزدگیر تصمویری می‌شود. دزدگیر سیم کارتی خودرو نوعی دزدگیر هوشمنداست که با استفاده از یک سیم کارت کار می‌کند. دزدگیر سیم کارتی قابلیت نصب سیم کارت و اتصال به شبکه اینترنت را دارا می‌باشد. از طریق همین سیم کارت اطلاعات مربوط به خودرو برای شما فرستاده می‌شود. این نمونه از دزدگیرها به وسیله یک سیم کارت دیتا اطلاعات خودرو را می تواند از طریق اینترنت برای موبایل ها بفرستد. بر همین اساس شما می توانید دزدگیر سیم کارتی خود را به وسیله یک نرم افزار روی گوشی کنترل کرد. کنترل کردن قسمت های متنوع ماشین خود با استفاده از این دزدگیرهایکی از اصلی ترین مزیت هایی می باشد که دارد. از دزدگیر سیم کارتی خودرو به مانند ردیاب شخصی می‌توان استفاده کرد و محل ماشین را پیدا کرد.

شما زمان خرید دزدگیر سیمکارتی باید به خوبی در مورد مزایای دزدگیر سیم کارتی و معایب آن اطلاعات لازم را داشته باشید. در این صورت می توانید با آگاهی در مورد مزیت های دزدگیر آن را مورد استفاده قرار دهید. دزدگیرها سیم کارتی که روی ماشین نصب می شوند ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیری دارند. این ویژگی ها موجب شده است که بسیاری از افراد این سیستم ضد سرقت را به عنوان یکی از بهترین دزدگیرهای ماشین معرفی نمایند.

قیمت مناسب، به صرفه و منطقی البته که شما باید به خوبی بدانید قیمت دزدگیر سیمکارتی نسبت به بسیاری از دزدگیرهای دیگری که مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر می باشد. شما امکانات بیشتری را دریافت می کنید و هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید. قیمت هر یک از دزدگیرهای سیم کارتی به امکانات و ویژگی های آن بستگی دارد. برخی از آنها امکانات بسیار زیادی دارند که هزینه خریداری شان هم بالاتر است. برخی از آنها دارای آنتن قدرتمندی می باشند که این ویژگی آنها موجب می شود معایب دزدگیر سیم کارتی کمتر شود.

مقایسه بین خرید دزدگیر بیسیم و دزدگیر با سیم بسیاری مواقع برای خریداران سیستم دزدگیر این سوال پیش میاید که دزدگیر بیسیم و سنسور های بیسیم را جهت مکان خود خریداری کند و یا دزدگیر با سیم و  پنل دزدگیر و…. حال در این جا به بررسی و مقایسه مزایا و معایب پنل دزدگیر با سیم و پنل دزدگیر بی سیم میپردازیم:پنل دزدگیر با سیم از لحاظ قیمت: دزدگیر بی سیم معمولا تجهیزات دزدگیر اماکن بیسیم، سنسور حرکتی، سنسور درب و پنجره و… گرانتر از تجهیزات دزدگیر با سیم هست اما نصب آنها آسانتر می باشد که این زمان نصب و هزینه های جانبی را کاهش میدهد. پنل دزدگیر سیمی و همچنین سنسور های دزدگیر با سیم ارزان تر از سنسور ها و پنل های دزدگیر بی  سیم هستند اما خب هزینه های کابل و کابل کشی و ترانک و کانال و… را نیز باید در نظر گرفت، زمان نصب: سیستم دزدگیر بی سیم بر مبنای خانه ای با 4 اتاق خواب تقریبا 2 ساعت زمان نصب سیستم دزدگیر با سیم بر مبنای خانه ای با 4 اتاق خواب تقریبا 1 روز نگهداری در آینده: باتری در سنسور های بیسیم (چشمی، درب و پنجره، کیپد و…) که هر6 ماه تا یک سال یکبار میبایست تعویض گردد. البته در صورتی که چشم الکترونیک در مکان شلوغ نصب شود مصرف بیشتری خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: