ارسال لوازم منزل به ترکیه هیراد ترابر
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

برای ارسال لوازم منزل به ترکیه، باید مدارک خاصی را تهیه کنید. در ادامه به برخی از این مدارک اشاره می‌کنیم:

1. مجوز صادرات: برای ارسال لوازم منزل به ترکیه، باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران مجوز صادرات بگیرید.

2. فاکتور فروش: برای ارسال لوازم منزل به ترکیه، باید فاکتور فروش را از فروشنده در ایران دریافت کنید. در این فاکتور، جزئیات مربوط به لوازم منزل شامل نام و تعداد کالاها و هزینه‌های آن‌ها ذکر می‌شود.

3. بارنامه: برای ارسال لوازم منزل به ترکیه، باید بارنامه را از شرکت حمل و نقل بین المللی دریافت کنید. در این بارنامه، جزئیات مربوط به بار شامل نام و تعداد کالاها، حجم و وزن آن‌ها، مبدأ و مقصد بار و هزینه‌های حمل و نقل ذکر می‌شود.

4. گواهی مبدا: برای ارسال لوازم منزل به ترکیه، باید گواهی مبدأ را از اتاق بازرگانی و صنایع ایران دریافت کنید. این گواهی حاوی اطلاعات مربوط به فروشنده، خریدار و جزئیات مربوط به محموله است.

5. گواهی ترخیص: برای گرفتن مجوز ورود لوازم منزل به ترکیه، باید گواهی ترخیص را از گمرک ایران دریافت کنید. در این گواهی، جزئیات مربوط به بار شامل نام و تعداد کالاها، مبدأ و مقصد بار و هزینه‌های واردات ذکر می‌شود.

لازم به ذکر است که ممکن است بسته به نوع و حجم لوازم منزل شما، مدارک و مجوزهای دیگری نیز لازم باشد. قبل از شروع به ارسال بار، بهتر است با شرکت حمل و نقل بین المللی خود و گمرک‌های مربوطه در ترکیه تماس بگیرید و جزئیات مورد نیاز را بررسی کنید.

برخی از مدارک مورد نیاز برای ارسال لوازم منزل به ترکیه می‌توانند به صورت آنلاین تهیه شوند. به عنوان مثال:

1. مجوز صادرات: برای دریافت مجوز صادرات از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، می‌توانید به سامانه اینترنتی "شبکه اطلاعات صادرات" مراجعه کنید و درخواست مجوز را آنلاین ارسال کنید.

2. فاکتور فروش: بسیاری از فروشندگان در ایران، فاکتور فروش را به صورت الکترونیکی صادر می‌کنند و به ایمیل شما ارسال می‌کنند.

3. بارنامه: برخی از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی، بارنامه را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن شرکت حمل و نقل بین المللی، بارنامه را دریافت کنید.

4. گواهی مبدأ: برای گرفتن گواهی مبدأ، می‌توانید به سامانه اینترنتی "سایت گواهی‌نامه مبدأ" مراجعه کنید و درخواست گواهی مبدأ آنلاین را ارسال کنید.

5. گواهی ترخیص: برای دریافت گواهی ترخیص، می‌توانید به سامانه اینترنتی "گمرک ایران" مراجعه کنید و فرم درخواست ترخیص را آنلاین پر کنید.

لازم به ذکر است که برخی از مدارک مورد نیاز برای ارسال لوازم منزل به ترکیه هیرادترابر، ممکن است باید به صورت حضوری تهیه شوند. بهتر است قبل از شروع به ارسال بار، با شرکت حمل و نقل بین المللی خود و گمرک‌های مربوطه در ترکیه تماس بگیرید و جزئیات مورد نیاز را بررسی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: